2011-08-20
 23:47:55

20 Augusti 2011

Så nu är jag hemma från kräftskivan hos min kollega Sarah :), var jätte trevligt & kul verkligen :D!!

Men alltså faan, jag fattar inte vad jag gjorde i torsdags inne i provrummet på H&M i Ringen :S??? Alltså jag provade en klänning i S & XS vilket är de storlekar jag använder, oftast kan jag bara ha XS, men IDAG när jag skulle ta på mig den inför kräftskivan, för jag hade köpt den speciellt tills ikväll för jag tyckte den passade såå bra, så står det L (!) på storleken :O !!! Alltså :S :O ??? VAD FAAAN HÄNE DÄR :S:S !?!?!?
På något jääääävligt konstigt vis mååste jag fått med mig FEL storlek till kassan, men det roliga var att jag VET att jag inte ens hade en L med mig in i provrummet!!! Så VAFAN liksom :S?
Fattar verkligen ingenting :( !!
Så nu får jag byta den & bara hoppas på att XSn finns kvar nästa vecka ...

Ska sova nu, vi hörs imorgon allihopa, sovgott !!



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: