2011-08-01
 14:43:08

1 Augusti 2011

Faaaaak det är redan 1a augusti idaag :O !!! Återigen vart faaan tog tiden vägen liksom :O!??

Har haft en massa jobb hittils idag iaf :D, både med i kiosken & med bloggen, har haft typ 700pers att maila om olika saker:)!! Rent privat alltså så det är ingenting jag skriver om här, hoppas ni fattar :)!
En sak kan jag dock avslöja, att jag har precis mailat MyShowRoom :D, kul va? Om vad kan jag i nuläget inte berätta men så fort jag pratat med dem & haft diskuterat igenom saken ifråga så kommer jag berätta vad som (förhoppningsvis) är på G ;) :D !!!


Just nu jobbar jag som sagt, sitter i kiosken där det är sjuukt varmt, men nu blåser det faktiskt lite så :) ! Har fan varit bra med kunder under hela dagen sedan kl. 09.45 ungefär & DET är bra :D !! Så jag är nöjd, hittils ;)









///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: