2011-04-01
 12:56:49

Sjuuk eller !?

Usch fy fan börjar nog bli riktigt jävla sjuk, har riktigt ont i kroppen sen efter dressyren, vi red på utebanan & det började ju såklart duggregna i slutet... :(
Hostar gör jag med, men som tur är fick jag hostmedicin med mig av pappa imorse :) !
 Känns som om jag börjar få feber typ i kroppen, ni vet just den känslan, man känner sig grymt seg & det värker som bara den i en :(..
Hoppas iiintee att jag blir sjuk nu :'(

Nu ska jag gå upp till stallet igen & hämta min resväskan, som förövrigt är SKIT JOBBIG att ha med sig på bussen, dessutom sätter sig ju idioter till folk just på de platserna när det är menat att folk med barnvagn eller mycket packning ska sitta, JÄVLA CPN !!!


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: