2011-04-21
 12:41:42

In till Norrtälje nu

Ska in till Norrtälje nu & handla mat & gå på H&M & prova bikinis :D

Nää det skulle jag tydligen inte för jag har glömt min plånbok, med creditkort åkremsa, H&M-Clubcard & allt i Jimmys bil :@ !! Och han slutar inte förrän 19.00 ikväll !! Fan också !!!

20min senare:
Fan också den enda av alla mina shoppingpåsar jag inte tittade i var den minsta från H&M, OCH FÖRSTÅS så ligger ju helvetet där & gömmer sig!! Så nu får jag åka in efter 15.00 istället :/.. Blää på mitt minne !


///BellaVictoria


lovisa
PUBLICERAT: 2011-04-21, 14:00:24 | URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Allt bra denna skärtorsdag?:)

Imorgon avslutar jag tävlingen om en valfri bikini/monokini från www.brandsinfashion.com!

om du är nyfiken och vill delta är det ännu inte försent!

kika bloggen för mer info!



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: