2011-04-11
 18:35:31

Go Rodney :D

Har precis sett BB avsnittet från igår :D, fan vad jag jublade när Gry sa att det var Patrik som fick lämna & inte Roddan :D :D . Har varit överglad ända sen dess :D !! Go Roddan go Roddan säger jag bara :D !!!

Mamma & jag kom hem jättetidigt från stallet, unghäst-clinicen var svin booring! Hade förväntat mig att det skulle komma dit folk med unghästar & visa dem, men istället så var det Aili (hästelevernas lärare inom unghästutbildning) som visade Campos, som är Ainas häst &  typ 15 år INTE 3-4 år, så hur kul var det på en skala? Jo 0! Dessutom var det så tråkigt för mig också för jag visste redan allt det där hon förklarade eftersom jag var med när både Diamond & Delicato reds in & började sina utbildningar, Delicato lämnade vi dock iväg till en unghästutbildare i Falkenberg om jag inte minns helt fel som red in honom åt oss, men Diamond red vi själva in :)



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: