2011-04-24
 18:20:04

24 April 2011

Korvgrillning!

Hihi, det blev våran middag ikväll xD.. Vi köpte chips & dip också när vi var inne & handlade förut, eftersom vi (eller det var jag som föreslog det & så blev det så) ska sluta äta chips & såna onyttiga grejer på helgerna & kvällarna, & bara köpa frukt & bär & såna nyttiga saker :D OCH jag SKA sluta dricka Cola jag ska verkligen göra det, & med det menar jag inte sluta dricka det helt, men så ofta som jag gör nu, kan liksom pimpla ett glas till frukost om jag känner för det liksom & det är INTE bra!
Så nu efter påsken ska vi sluta köpa onyttigt & bara äta hälsosamt på kvällar osv:)..
Ikväll är alltså sista kvällen med chips & dip :/...

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: