2011-04-20
 16:37:38

20 April 2011

Ååh jävla bloggtorka :@ blir tokig snart alltså! Gör ju inget heller, ligger bara i sängen & slappar & kollar på olika program ...
Kanske bra iofs, att jag bara tar det lungt liksom, eftersom jag varit så stressad den senaste månaden så det finns inte!
Vill dock in till Sthlm & göra av med pengar, planera inför helgen, såg nyss att nya "Little Red Ridinghood" har premiär idag, så det kanske vore något till fredag eller lördag kväll..
Usch jag vill ha tillbaka stressen med allt med bloggen, jobbet ha massa att göra, massa event som man ska på, shopping bla bla bla, hör ni hur jag låter eller XD!?
Nej men seriöst, jag vill verkligen ha något att göra, men samtidigt har jag gjort av med GRYMT mycket pengar denna månad så jag har lovat Jimmy att inte shoppa mer sen fredagens tur i Sturegallerian :(!


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: