2011-04-14
 18:55:32

14 April 2011..

Fy fan vilken hemsk scen det inträffade idag under förmiddagens körlektion, tänker inte berätta mer ingående eftersom det var två vänner till mig som var inblandade i olyckan, men allt gick efter omständigheterna bra med både tjejerna & hästen, som blev rädd när en av konerna på körbanan väntes omkull av vagnen, eftersom han inte var van vid koner sen tidigare! Men det var vidrigt att se det hända, såg jätte jätte otäckt ut, & jag hade 10min tidigare kört samma häst på körbanan & en annan tjej var precis på väg att köra honom, men så blev det aldrig utan hon körde Olle istället för den här, men det kunde lika gärna varit hon eller jag..
Men som sagt allt gick till slut bra så vi åkte ner med Olle till stallet igen & sen tog jag luncg med Madde :).

Vi skrev ju prov på eftermiddagen för Bosse, gick sisådär kan jag säga :/...

Just det, studentmössorna har kommit :D :D, blev asglad när jag fick höra det i stallet :D gick ner på en gång till skolhuset & hämtade ut min, som är jättefin & passar :D.
Bild kommer senare ikväll ;)


Fan imorgon är sista dagen på fördjupningen, känns som det var sjukt länge sen vi började, men samtidigt fattar man inte hur det har kunnat gå såhär fort :O ?

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: