2011-04-12
 19:07:52

12 April 2011

Åhh usch jag är heelt sluut, mamma & jag kom hem för ca 20min sen, bara att lägga sig & sova om en halv timme eftersom jag ska upp i vanlig tid imorgon eftersom jag inte ska ha bilen imorgon till skolan.

Iaf, idag hade vi fört hoppning för Bosse på fm, var skitkul verkligen :D:D. Hoppade ett stockhinder på terrängbanan också :D !!

Sen på em var det dressyr för Maggan :D!

Mamma var ju med & agerade fotograf idag, bilderna kommer, men inte ikväll eftersom jag som sagt är helt slut i kroppen & i huvudet så ni får vänta lite på dem ^^ !!

+ att efter vi var klara i stallet så hade jag en möte inne i stan vid 18.00 så det var därför vi blev sena hem!
Men allt gick bra där iaf :) !


Nu ska jag lägga mig & läsa & ringa älskling & sen sovaa!!!!



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: