2010-09-27
 22:25:46

Uppdatering...

Dags för en snabb uppdatering då nu när jag för tillfället har tillgång till data.
Helgen:

Har bara varit hemma med älskling. Vi var uppe & röjde passet i lördags & igår där vi ska sitta på älgjakten v41. Var helt slut i kroppen efter det!
Vi var inne i Norrtälje & shoppade lite i fredags också, köpte en pälshalsduk & lite new makeup.



Nu har jag precis sett reprisen av avsnitt 2 av Kungarna av Tylösand. Längar redan tills på onsdag kl 22 :D <3.


Just det, observera NOGA nu kära läsare att bristen på bilder är & kommer att fortsätta vara TOTAL då min laptop ska till fucking TYSKLAND på reparation. Så några godmorgoninlägg osv kan det inte heller bli eftersom jag nu bloggar via en stationär som inte är min egen. OCH som sagt finns det INGA som helst bilder på den som tillhör mig eller rör mig eller mitt liv.
Så bildbristAB.nu kommer att råda i tyvärr flera veckor nu framöver.
Men ska försöka hitta på något trevligt av det hela iallafall.

Förresten, nu är det snart Idol-resultatet..
Så, vilka hoppas ni på killar & tjejer?
Själv hopaps jag på att Linda går vidare, av killarna är det Sebastian som gäller, även om jag tror att många "småtjejer" kan göra så att han vinner eftersom han inte alls är ful.
Men han har ju hela artistpaketet, det får man faktiskt ge honom, men vad jag menar är att det vore synd om det skulle vara någon bättre som åkte ut pga Sebastians utseende.
Men ikväll var hans bäst av killarna, de andra föll inte alls mig i smaken & har aldrig gjort det heller.

Nu ska jag försöka hinna med lite kvällsträning innan innan resultatet visas!


Kisses Bitches


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: