2010-09-10
 15:33:03

So good to be home..

Äntligen hemma hod min älskling igen. Vart en kort skolvecka denna vecka men den var helt perfekt, bara 2,5 dar, behöver inte vara mer alls ;).
Blev inget inlägg igår då tåget från Nyköping var sååå försenat så jag blev på alldeles för dåligt humör för att orka börja rota i väskan efter datan.

Nu har jag iaf precis ätit frukost & gjort mig iordning lite efter att Zelda varit uppe & väckt mig.
Nu ska jag se reprisen på Idol (Eftersom älskling inte ville se det igår för han inte tycker Idol, det gör inte jag heller tittar bara fram tills att auditionen är slut sen är det fan sämst!)
Sen ska jag se Glamourama som vanligt :D <3

Ikväll ska jag försöka hitta på någon trevlig middag till min älskling som slutar 7ikväll, tänkte överraska men fin efterrätt med men spraygrädden tog nyss slut ^^:/. Tips på bra & framförallt ENKEL mat behövs alltså?


 Så hade det gärna fått se ut ^^. Om jag sen hade varit sen superstjärna i köket också, men det är jag faan inte´, kan inte ens göra stuvning utan att mamma måste hjälpa tills så att aa, där har ni mina skills ^^. Jag gillar inte att stå i köket själv !

Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: