2010-09-06
 15:07:21

Norrtälje...

Söndagen forts:
Älskling fick sin beställning från båten: en stoooor Jägerflaska 1,75 L :D, en platta Norrlands & parfymen han ville ha Jean Paul Gaultier Le Male (En av mina favorit herrdofter)
Vi gick skogspromenaden med hundarna på eftermiddagen.
Sen åkte hela familjen till Arlanda för att möta upp Jessica & Frida som varit nere i Malmö hos Magda över helgen.
Åt på Mc på Arlanda & sen gick vi runt & tittade lite i Sky City. Hämtade Frida & vinkade av Jessi vid bussen . Sen åkte vi hem igen.


Idag ha älskling & jag varit inne i Norrtälje & shoppat, både han & jag. Älskling köpte ett par nya jeans, som jag hittade åt honom ^^. Och jag köpte en ny tröja på H&M.
Sen fikade vi på Café Hörnan innan vi åkte he igen.

Ikväll ska vi på bio & se Predators inne i Norrtälje :D. Massa mys!!


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: