2010-09-12
 12:04:12

Mulen söndag...

Godmorgon söndag!

Är typ på topp idag, trots att det ju är söndag, MEN : Jag ska inte till Ökna imorn :D ska va kvar hemma & åker ner till Stigtomta senare på kvällen. Älskling är ledig hela veckan så ska försöka få med mig honom ner till mamma & pappa också :D.
Och så har jag drömt massa mysig & underbart inatt också :D.<3

SÅ gick det igår: Jag hade fullt upp men blev klar med allt av det jag skulle göra innan älskling kom hem . När han väl gjorde det hade vi myskväll (Ruupert ringde  störde en liten stund bara men det fick han ^^) åt grilat & kladdkakan senare på kvällen efter att ha tagit en vanlig kvällspromenad runt stora byn.
Älskling vart jätte överraskad av att jag hade städat & diskat & allt det där :D.
Så jag kände mig stoolt!

Nu väntar jag på att både Jimmy & hans föräldrar ska komma hem hit. Jommy slutar 3 idag. Och hans föräldrar är uppe i jaktstugan så vi vet inte riktigt när de kommer.

Hade ju tänkt att jag skulle ställa mig & baka lite, känns nu som ett måste men känns inte lika kul som igår. Men Det är någon en hemmafru gör & det är vad jag är just nu så det är väl bara att sätta igång! Men allra först måste jag verkligen se över min shoppingbudget för nästa månad ^^, har massa jag ska betala för, Easytones-skorna som tränar rumpa&lår, fakturan på min senaste jacka, mer kläder som jag ska beställa från H&M ^^. Hihi I <3 Shopping, för de enstaka få som verkligen lyckats missa det .

Vi hörs nog kanske senare !


Kisses Bitches


///BellaVictoria


cindy
PUBLICERAT: 2010-09-12, 18:03:09 | URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Det låter ju som en jättemysig helg tillsammans med din älskling. Vi har tyvärr båda jobbat men hunnit med lite socialt umgänge i form av en kräftskiva igår kväll.



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: