2010-09-10
 20:16:41

Middag..

Så, nu har älskling & jag äntligen ätit middag :D!

För mig gick det åt fan i köket. Fick panik i början då jag inte visste vad jag skulle göra för käk. Sen hittade jag potatisbullar som jag stekte, hittade starka korvar också, men de blev svarta & sen upptäckte jag att utgångsdatumet var utgånget så då slängde jag dem & var suur. Sen släppte en lucka i frysen också & hallonen åkte ut ur sin låda så då var jag ARG som fan ett tag :@.
 Sen tog jag kötbullar istället ^^. Gick det med & Jimmy att det var gott så då vart jag också glad. Gjorde efterätt också, glass med mangobitar & chokladsås, fast den står i frysen än så länge den ska vi äta sen :).

Nu kom grannen Axel ner så nu ska vi umgås med honom lite.


Godnatt


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: