2010-09-28
 21:10:57

Kvällens Idol framträdanden...

En liten personlig resumé av kvällen deltagare i Idol:

Emil:
han sjöng falskt som satan när de gjorde gruppframträdandena om jag inte minns helt fel nu. Annars var han helt OK ikväll, + för fina ögon också ^^

Sassa:
Hur kan man inte tycka om den bruden?(Ber om ursäkt men jag trodde läänge i början att hon var en kille, fattade det först i förra veckan att det faktiskt var en tjej hehe lite pinsamt kanske)
Hon är såå frään!

Andreas:
Duktig sångare men där tar det stopp för mig. Mer än så ser inte jag iaf.

Elin:
Sååå jäävla grym! Älskar henne helt enkelt bara !!

Björn:
Favoriten bland boysen (både vad gäller sång & definitivt vad gäller utseende ^^;)

Alice:
NEJ! Gillar inte den rösten. Man kan nog alltid lära sig att gilla en sådan röst men jag gillar den inte bara !


Det var allt för nu, har varken hunnit träna eller duscha så NU SKA jag göra det!


Detta får då bli allt för denna dag, hoppas alla haft en underbar tisdag det har i varje fall jag haft :)!

Kisses And Godnight Bitchas

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: