2010-09-09
 11:19:18

Kungarna av Tylösand<3

Någon mer än jag & Jimmys kusin Jonas som tycker att Kungarna av Tylösand ÄÄÄGEER!!?
Såå jäävla bra program. Helt galna typer ju som verkligen vet hur man festar alltså:D
Hade inte direkt tackat nej till gratis sprit vareviga dag & kväll under sommaren i Tylösand! 

Första intrycket av deltagarna:
 
Gillade Nemo vid första synen av honom. Påminner om en i min klass med tanke på beteendet under fyllan så Stoort minus för playerSättaPåTjejTack&hejNästaTjejbeteendet

James "Maskinen" verkar vara ledaren för gruppen som stoppar bråk osv. Playertyp dock! Gillas ej!

Rang "Biskit" gillar inte alls. Visst han väldigt kul & bjuder verkligen på sig själv kan man lungt säga men under fyllan tröttnar man på honom iaf jag som person.

Jockiboy: Riktig fest kille, festar verkligen hårt. Synd det där med skadegörelsen & spyan i poolen . Annars tycker jag Jocki är en rikitg skön typ.

Miss Cami: Första intrycket var att hon inte alls var någon jag skulle klara av. Hon är lite, ja jag vet helt enkelt inte, verkar svår typ.

Dj Nathalie: Tuff brud som bjuder på sig själv på ett bra sätt. Favorit bland tjejerna

Erica, Emelie: Har jag inte fått riktigt grepp om, Erica verkar som en skitkul partypingla medans Emelie mest verkar dryg & låter som ett jävla våp ibland på rösten.

Men alltså programmet är ju underbart!

Skånefruar då? Jodå helt okej men inte så bra som jag hade hoppats på.

Det var allt för nu. Nu ska jag möta Kajsa, sen ska vi gå & käka lunch :)

Hörs på tåget sen


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: