2010-09-28
 18:51:39

Jobb jobb jobb!!!!

Nu har jag suttit & varit riktigt effektiv här i några timmar!
Har registrerat bloggen på bloggportalen, bloggtoppen, & på bloggparaden
Ska också börja med Google AdSense inom en snar framtid!
Det börjar gå bra nu ;)

Annars idag hade svenska som första lektion, en grupputveckling men det var inga där eftersom de jagade istället!

Sen lunch som spenderades med Madde & Kim, tog en sväng med Maddes bild.
Sen hade vi religion fram till 10 över 2 då så slutade vi :).
Madde & Jag åkte in till Nkpg. Sen åkte jag ut till mamma & pappa igen.
Vi såg förresten en kortare film som handlande om KKK (Ku Klux Klan)
sen ställde läraren några frågor om filmen tex denna :
"Tror ni att KKK skulle få demonstrationstillstånd i Sverige?"
Mitt svar var NEJ det tror & hoppas jag verkligen inte. Dock är jag väl medveten om att högerextrema grupper får tillstånd att genomföra en demo, vilka tänker jag inte ta upp här på min blogg, åtminstone inte i detta inlägg, skulle i så fall vara i ett mer politiskt inriktat inlägg.


Så Dagens Fråga/or:

Tror NI att i & med SD:s framgångar i valet kommer fler högerextrema grupper att dyka upp i samhället, & kommer de få tillstånd att faktiskt få genomföra demos?
OCH tror ni att SD kommer att få fler framgångar än de hittils haft?



Imorgon är jag ledig :D
Har ett möte inne i centrum vid 16 men då ska jag nog vara vaken, planerar att sova länge imorgon & endast ägna dagen åt lite samhälls & religionsprovs plugg inför nästa vecka.


NU ska jag ta en dusch, träna lite & sedan titta på dagens Idol-avsnitt´
Btw, det SÖG ju att Sebastian inte kom med. Jag själv tycker inte om country musik så jag gillade inte alls att Chris gick vidare !
Men Linda går ju bara att älska :D

Hörs later!

Kisses Bitches



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: