2010-09-29
 11:57:18

Godmorgon!

Godmorgon alla!
Jag har precis ätit frukost jag, är ju ledig från skolan idag!

Så vad tyckte ni om kvällens Idol-resultat igår då?
Själv tyckte jag det SÖÖÖG, det var de dåligaste två som gick vidare enligt mig!
Nej för mig så skulle Björn & Elin eller Sassa gått vidare!
Och är det bara jag som drömt eller fick Sebastian redan igår ett Wildcard av juryn :S? Måste varit en dröm alltså xD!

Idag har jag en del att göra från & med nu
Ska skriva ihop en felrapport om laptopen på engelska eftersom den ska till Tyskland på reparation.
Kolla igenom några porslinslådor tillhörande bror min som mamma ville att jag skulle göra, & se om det var något i dem jag ville ta till lägenheten senare.
PLUGGA! Samhälle & religion
16.00 Möte i Nyköping, sjuukt nervös!

Kanske dags att köra igång med allt så man är klar halv 4


Hörs!


Kisses Bitches


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: