2010-09-11
 12:46:48

Frukost...

Godmorgon solstrålar.
Eller snarare godmorgon mulen, dimmig, jävla regndag :(.

Själv har jag precis ätit frukost :).
Har en massa grejer jag ska göra idag.
Har tagit fram köttet tills ikväll & även kladdkakan, de står på upptining.

NU ska jag:
 1: Plocka ur diskmaskinen & ta hand om disken från igår
2: Städa nedervåningen (Åtminstone köket för det är prio nr 1)
3: diska av grillgallret.
4: Baka ! Tänkte överraska älskling med att baka muffins men då har jag inte något att göra imorgon åt honom. Så det kanske får bli bakdag imorgon istället. Vi får se.

 Hihi fast jag vet att jag typ är en så att aa, men jag älskar´t :D<3



Men nu är det fan hög tid att jag sätter igång !!


Kisses Bitches


///BellaaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: