2010-09-22
 10:22:25

Dataskärmen trasig..

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men min data pajade i torsdags morse förra veckan, skärmen är helt svart. Så nu ska den i på reparation om några dagar.
Tills dess kommer det bli MYCKET dåligt med inlägg.

Hursom, i måndags var vi i klassen & jagade nere i östergötland. Sköt ingen, såg inget :(.
Men det var kul med undantag för de sista timmarna då det blev alldeles för försenat så jag kom inte hem förrän vid 11 & då hade jag gått upp 3 på natten. Så igår sov jag till 3 på dagen !

I helgen var jag & älskling hemma hos min mamma & pappa. Vi hade jätte mysigt, & i söndags bakade vi till & med muffins :).


Just nu sitter jag på samhäll.
Åker hem till älskling imorn & blir där ett bra tag som det ser ut nu, råkade missa att vi skulle ha en värdelös lektion i eftermiddag som jag aldrig varit på & inte vill gå på heller, men tänkte iaf ge det en chans dagen till ära^^. Men jag vet ändå hur det lär sluta, men jag får sluta tidigt iaf :D.


Kisses Bitches


///BellaVictoria


PHOTONERDEN
PUBLICERAT: 2010-09-26, 19:39:58 | URL: http://photonerden.blogg.se/

Va jobbigt!


KILLENMEDSTIL ♂♂
PUBLICERAT: 2010-09-27, 18:27:19 | URL: http://killenmedstil.com/

Hej :D Min mini frågestund slutar snart och jag skulle vara jätte tacksam om du var snäll och fråga något :) Kram :P



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: