2010-09-30
 09:07:13

30 september 2010...

Godmorgon allihopa!
Hoppas ni sovit gott, det har iallafall jag! Hade världens beslutsångest om jag verkligen skulle lämna sängens mysiga värme & gå upp för att fixa iordning mig. Men det efter en låång dialog med mig själv & en hel del snoozande så valde jag att gå upp, motvilligt såklart!
beslutsångesten fortsatte på bussen in till centrum, om jag skulle åka ett av morgontågen till Sthlm för att ta en shopping runda & bara njuta av sista sensommardagen (ville verkligen göra det) eller åka ut till skolan...
Men det blev (dumt nog) att åka ut till skolan, eftersom jag helst inte vill missa företagsekonomin med Rosie efter lunchen. Så jag fattade väl ett hyfsat bra beslut, men jag hade mycket hellre suttit på tåget nu, men en rejäl jävla shoppingrunda framför mig!  

Idag är det sista dagen i september för detta året för de som kanske lyckats missa det!
OCh jag spenderar den på Ökna, av alla ställen. Det är inte helt utan ånger jag frågar mig själv om jag inte fattade helt fel beslut, nog hade jag kunnat ta en frånvaro för dagen för att spendera dagen i mitt underbara sthlm som jag älskar att göra så mycket!
Men men moget beslut Bella, moget beslut.

Nu väntar timmar av läsande för mig.
Men det är med en bra bok iallafall !
"Pappas Flickor" av Tasmina Perry
SÅ bra ! Läs den!

Hörs senare!


Kisses Bitches


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: