2010-09-05
 11:41:55

<3

Torsdag:

Kom ett paket till mig från H&M idag, innehållande min svarta "skepparjacka" :)
Åkte hem till älskling & hundarna. Vi drack champagne som hans föräldrar hade köpt för att fira att jag klarade teorin förra veckan.
Fredag:

Lotta & Johnny åkte på Tallinkryssning. Älskling kom hem vid halv 5. Vi lagade mat & tittade lite på tv, & tände massa ljus för jag frös så mycket.
Mamma & pappa kom på besök hem till oss en snabbis också eftersom de också vart på kryssning, fast till Åland för att spela golf. Jag fick min present som de köpt på båten:
Clavin Clein CKIn2U som jag ÄLSKAR!!!

Lördag:

Åkte in till Norrtälje & handlade sprit & mat till kvällen ^^.
Sen fixade vi en trerätters (vi brukar äta det på lördagar ibland)
Det blev vitlöksbaugette till förrätt, grillspett till varmrätt & chokladglass med hallon & spraygrädde till efterrätt.
Vi tog en sen promenad med vovvarna också.

Söndagsmorgon:

Fick frukost på sängen av min älskling :D. Sen kom hundarna & var med & myste med oss också .
Nu sitter vi i nere i köket & hundarna fick precis spel för att Lotta & Johnny kom precis hit nu också :).

Så nu ska vi vara sociala med dem :)


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: