2010-10-24
 16:19:20

Vad jag har hunnit med idag?

Under eftermiddagen nu så har jag hunnit med att, läsa historian, lagt till mig som publisher på nytt affiliatenätverk & försökt att lära mig hur de olika hemsidorna fungerar :). Det senare har jag inte varit så framgångsrik med.
Som jag har skrivit tidigare så är det jättesmart att om man verkligen menar allvar med sin blogg & vill komma någonstans med den, samt om man har många besökare (vilket är en nödvändighet om du ska kunna tjäna nårga pengar) att man ansöker till Affiliate nätverk. Här ger jag en lista på de jag själv är med i:

Double

Zanox

Tredeboubler

Sen är jag även med i nätverk där du tjänar pengar genom att skriva inlägg om det du blir ombädd att skriva om:

Blogvertiser

Bloggerwave

(Dessa rekomenderar jag INTE! Svåra att förstå sig på & de har inte heller bra rykte)

 

Älskling kom precis hem, så vi ska väl äta snart, sen ska vi åka ner till mina föräldrar, eftersom att Jimmy är ledig fram tills på onsdag så följer han med ner den här gången & är hemma medan jag är på Ökna under dagen. Han ska väl följa med & hälsa på också någon dag eventuellt om han orkar upp ur sängen ^^.

Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: