2010-10-25
 14:28:56

Oväntat besked, resten av veckan ffailad

Jaha då var jag hemma igen då!
Blir att åka med älskling hem igen på onsdag!

Jag fick inte ha historiakursen fick jag reda på idag när jag & älskling kom fram till skolan.
Eftersom att jag går i 3an, ska ha fördjupning nästa tremin & inga individuella val (historia A ligger över 2 hela terminer) så skulle inte jag kunna ha det sa min studierektor.
Men eftersom jag redan har tillräckligt med poäng så behövde inte jag ta något annat som individ. Tack & lov för det fanns ju som jag tidigare sagt inget annat som jag ville ha, ville bara ha historia. Men nu fick jag inte det.
Kändes jävligt surt att man blev snuvad på att få åka upp till Vasamuséet & en massa andra kul studiebesök.




Så jag är nu ledig i 2 veckor från Ökna, DET satt däremot inte helt fel kan jag säga!
Älskling & jag åkte till Max & åt lunch innan vi åkte ut till mamma & pappa igen!




Nu ska Jimmy & jag mysa med en film i soffan, med mitt täcke över oss!


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: