2010-10-22
 17:20:10

Ny reklam!

Som ni säkert ser är det uppstädat i reklamannonserna längst upp på min blogg.
Har nyss rensat lite & förnyat några!
Har nämligen precis fått meddelande från Double att jag nu också blivit antagen som publisher för Barkurser.se!
Mer perfekt kan det inte bli med reklamen eftersom att bartending är mitt största intresse, det är det jag vill hålla på med, även om det också är så att jag inte kanske har berättat det för så många.
Tro mig, det är inte många som tar det på allvar, ingen tror att det är ett vettigt eller well payed jobb om man säger, men det är inte lönen jag bryr mig om, det är intresset för att jobba med det här, som driver en!
Ni som känner mig vet att jag är en mycket målmedveten, självsäker & också ENVIS person, som fan aldrig ger upp oavsett alla motgångar man kan stöta på!
Det gäller framförallt mina drömmar, min dröm. Jag tänker gå EBS bartenderkurs så fort jag är färdig med gymnasiet, om det sen blir i Sverige eller utomlands det får tiden avgöra senare! Och jag tänker bli professionell bartender, sen får folk tycka & tänka vad de vill om det yrket, det skiter jag fullständigt i, det är MIN dröm inte alla andras!




Jag vet också att det är många som undrar just hur jag kom att inse att just bartender var mitt drömyrke, hur jag tänkt gå till väga, osv..
Det hade jag tänkt berätta för min läsare i ett senare inlägg, blir antingen idag eller under morgondagen!

Så länge kan ni som liksom jag är intresserade av bartending eller vill bli professionell bartender gå in på
www.bartenderskolan.com
Det är EBS officiela hemsida!



Kisses

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: