2010-10-05
 12:27:29

Missa inte!!

Premiär av Bartenderskolan på Tv3 kl 22 ikväll!
Och imorgon ett nytt avsnitt av Kungarna av Tylösand på 5an kl 23 !!
Fan bättre kan det inte bli ju!!

Och på fredag är det Galapremiären på Lobby!! DET vill jag verkligen inte heller missa;)
Någon mer som ska dit??

Just nu sitter jag i studion, ska röra mig bort mot religionslektion med Blaise snart :).
Just det, idag hämtas min data för att åka till Tyskland. Hoppas bara inte att planet eller båten eller centret i Tyskland blir bombat av jävla terrorister, då blir jag myyycket ledsen! Men man får väl försöka se det positiva i det hela I Guess ^^

Nu ska jag som sagt röra mig, har inte ätit lunch men det går nog ändå, det är ju religion & det brukar aldrig vara helt fel att ha som lektion ärlig talat:). Inte när man har en jätte bra lärare också!

Hörs senare!


Kisses Bitches


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: