2010-10-18
 12:51:56

Min laptop!

Hejhejhej!
Jag sitter i skrivande stund i studion & har inget att göra. Har individuella val, men efter mycket letande efter Kirsi så fick jag reda på att jag har Tillämpad jakt, & jag vill ha Historia A. Så nu sitter jag & funderar på hur jag snabbast ska kunna byta till historia istället.
Nästa vecka ska vi ha våra individs hela veckan nämligen & det finns inte en chans att jag sitter med Tillämpad Jakt en hel vecka, det ger mig ingenting i värde av lärosyfte för att använda fiina ord^^.


Som ni säkert märker så är min laptop nu fungerande igen !!
De bytte display på den nere i Tyskland.
Så nu ska jag kunna blogga ordentligt igen.

Igårkväll fick jag ett mycket glädjande besked om av mina marknadsaktörer, (mer fina ord), om att jag är ny publisher för PassionOfSweden. Annonserna ser ni högst upp på bloggen!
Tror ni jag blev glad eller :D? Jag ville verkligen få annonsering med dem, så jag skickade en ansökan & fick den alltså godkänd i förra veckan.
Så mitt humör är på topp idag :D

Hörs senare!


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: