2010-10-23
 13:10:46

Mail...

Då har jag gjort det då..
Har precis skickat ett mail,som förstås inte kommer att bli besvarat, men om det blir det så kommer mitt liv att förändras drastiskt över en natt. Mer än så kan jag inte säga...
Och ingen behöver ens bekymra sig, varken mina vänner om att jag kommer att försvinna ur era liv eller så, för det här mailet, den förfrågan som jag skickade, är som sagt något som jag skulle bli så jävla förvånad över om jag fick besvarad så jag skulle på riktigt svimma av för en stund. Det är 1000 tals som gör en sådan här förfrågan, så varför välja just min liksom, det är en chans på miljonen.
Men om det skulle hända så att jag får chansen, så ska ni alla veta, framförallt mina vänner, att jag kommer att ta den!
Men som sagt not to worry för den chansen kommer att ges någon annan!

Men det är ju alltid värt ett försökt, vill man något så ska man enligt mig göra allt som står i ens makt för att komma dit man vill! Att försöka kostar inget, & du kan i princip bara vinna på det!


(Jag försöker & försöker att laddu upp en jävla bild här men det funkar inte idag heller, jävla skit!)



Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: