2010-10-19
 19:41:58

In Loving Memory

Till Minne av min älskade Diamond C.

Idag är det precis 2 år & 1 månad sedan du försvann från mig.

Diamond C






*Juni 2003 - 19 September 2008
<3

Oavsett vad, oavsett hur, oavsett tid, oavsett plats i världen, Du finns alltid med mig. Du lever föralltid vidare inom mig.
Att du försvann var en tragedi för oss alla, en tregedi som aldrig skulle ha inträffat i våra liv.
Vi tänker på dig varje dag som går.
Du var en ängel sänd hit till oss som bevis på att änglar finns.
Men det var aldrig menat att du skulle stanna hos hos förevigt, åtminstone inte i samma liv som vi lever än idag.
Du togs tillbaka ifrån oss, till din himmel, där änglar hör hemma.
Du var för bra för att vara sann, så enkelt var det bara.

Men att förstå att du verkligen inte finns i bland oss längre, är något jag själv inte kan.
Att tvingas inse att vi inte kommer att ses mer i livet här iallafall, är en av de värsta känslor jag någonsin behövt uppleva.

Med dig dog mina mål, om att bli elitryttare inom dressyren.
Jag hade inte långt kvar tills mitt främsta mål var nått.
Men alla drömmar, om Falsterbo unghästchampionat, om elittävlingarna på Stockholm Horse Show, om världscupen i dressyr bland mästarna, att komma med i landslaget & rida OS...
Alla de här drömmarna, som också var mina mål...
Du dog från oss, & så gjorde även alla mina drömmar & mål.
Nårga av dem hade varit verklighet idag om du hade fått fortsätta leva.
Men nu, idag, 2 år & 1 månad efter det att du flög din väg, kan vi, jag, bara se tillbaka på den tiden vi fick med varann.
Hur underbart det var.


Vila I Frid Diamond C

Du lever föreviga tider kvar inom mig som den ängel du är!
Jag älskar dig!




KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: