2010-10-22
 22:05:40

IDOL 22 Oktober

Okej, vad tyckte ni då om kvällens IDOL - framträdanden?
Jag sjävl tyckte det var lite tråkigt, men det är bara eftersom jag inte är någon Beatles (stavning? Ja ni ser) fan.
Men Minnahs comeback var GREAT iaf :D.
Sen tyckte jag Jay var fantastiskt duktig, jag trodde från början inte att han skulle klara en sådan låt, han har ju en hårdrocksröst så. Men han satte det verkligen & visade vart skåpet skulle stå!
Som vanligt tycker jag att Geir &/eller Linnéa ska ut!




Hoppas alla får en skön & trevlig natt, både ni som har en hemmakväll & framförallt ni som är på "Jurist & Ekonom" festen på Lobby!
Ni som inte är där ikväll, ni har en ny chans imorgon, då Lobby kör "Universitetstemat" även imorgon kväll!
Själv ska jag inte dit, hela grejen med "Universitetstemat/jurist/ekonom" osv, är inte riktigt min grej, gillar inte att klä mig så probert eller hur man ska kalla det.

Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: