2010-10-17
 19:48:43

Fredagkväll den 15/10-10 hos mamma & pappa

Jimmy & jag åkte ju ner till mina föräldrar & hälsade på över helgen.
Såhär såg vår fredagkväll ut:


Tacos för mamma, pappa & älsklingen och...


Pizza för mig :D. (Ja jag är en av de få som INTE är något stort fan av tacos!)
Och den här pizzan har jag inte ätit tidigare (har bara ätit pizzor som, Margeritha, Vesuvio & Calzone), så man har min kära pojkvän att tacka för att jag nu äter kebabpizza med pommes, & tro mig jag ÄLSKAR den!!

Vi såg Idol på kvällen tillsammans, & min & Jimmys idol, Minnah åkte ju ut, FAN det sög ju satan, Alice skulle ha åkt! Men men, man kanske ser Minnah i Hallstavik någon gång ;)


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: