2010-10-18
 15:05:11

Den ultimata telefonen?

Efter mycket letande efter den perfekta telefonen för mig, har läänge velat ha touch, iPhone & dyl, så har jag äntligen hittat den absolut ultimata mobilen för mig.

Den har allt jag begär: internet, bra kamera & framförallt Turbo 3G & 3G som är ett måste för mig då comviqs tecknings suuger nere hos mina föräldrar, som jag är hos i veckorna när jag går i skolan.
Och den har så snygg design, finns antíngen i en mörkare fin nyans av rosalila eller hur man ska kalla det, Pearl Rose hette den, eller i Metal Black. Är ju svag för svarta telefoner, tycker det är läckert, enkelt & stilrent framför allt. Men den rosa nyansen var faktiskt otroligt vacker måste jag säga... Riktig höst färg.
Så nu ska jag bara bestämma mig för vilken färg & sedan "rapportera" till pappa att jag hittat telefonen jag vill ha/måste ha!

Här kommer den:

 
"Höst"- Designen

och..



"Metal Black"- Designen





Jag hatar förövrigt Comviq bytte från underbara älskade Telia ENDAST för att Jimmys mamma fick teleräkning på nästan 4000 ena månaden & en annan på ca 2000 om jag inte minns fel, & Jimmy brukar ligga på 200-300kronor i månaden så ni må tro att det var någon som var tvungen att byta abonnemang. Denna någon vart ju naturligtvis jag eftersom jag inte kan stå emot min söta älskling när han ber mig om något tihi^^

Så det är anledningen för att jag måste ha & behålla äckel-Comviq, vet inte hur många gånger jag, mamma eller pappa ringt & klagat på dem pga dålig teckning, att vi aldrig fick mitt nya simkort för att dumjävlarna skickade det först till fel address, sedan stänger IDIOTERNA ner mitt dåvarande sim som jag hade då bara för att de trodde att jag hade fått de nya, trots att jag berättade att jag inte hade fått det!
Större dumhuvuden får man fan leta efter!


Nu ska jag fortsätta ha stooor beslutsångest över fonen ;).
Hörs senare, ska in på Lindex & kolla om mina rävpäls look-a-like vantar har kommit in nu, de sa att dem var på ingång antingen idag eller senast imorgon!


Ha det bäst så länge!


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: