2010-10-18
 18:27:11

Bilderna från dagens shopping...

Hej, jag är hemma nu, har precis ätit mat, makaroner med köttbullar.

Här kommer bilderna från dagens inköp:




Vinterjacka, 499kr, Vero Moda



Tröja med läderspännen, 399kr, Vero Moda



Pälsvantar, 129kr, Lindex


Vid närmare syn ser jag nu att de inte alls liknar rävpäls, dock gjorde dem det när jag såg dem i katalogen! Men de är mycket, mycket mörkare än en räv, det kan nog vem som helst se va !?

Är suuperduuper nöjd med dagens shopping! Och jag älskar mina pälsvantar, det är fleece inuti så de är jättevarma & det behöver verkligen jag som så jävla lätt förfryser både fingrar, händer, tår & fötterna. Nu slipper åtminstone händerna frysa ;). Tur att man har UGGs på fötterna så de klarar sig de med :D



Nu ska jag läsa in lite inför religionsprovet imorgon!


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: