2010-10-02
 16:45:15

Alltså helt seriöst!

Ni "småbloggare" som bara trycker ner på de stora bloggarna, exempelvis Paows, alltså ge bara fan i att göra det. Man blir så förbannad att ni inte har bättre liv än så. Bara för att ni själv aldrig kommer att bli lika duktiga bloggare som hon är, så behöver man fan inte visa sin äckliga jävla svartsjuka. Visa den uppskattning de stora bloggarna är värda istället.
Jag hatar verkligen sånt här. Jag hatar falska äckliga avundsjuka människor, utan någon som helt självkänsla.

Jag är bara en liten bloggare jag med, men jag accepterar fan det. Och jag tänker inte ge upp bara för att det tar tid att komma någonstans med sin blogg.
Och jag ser Paow som en jävla stor förebild som bloggare & som person.
Hon har gått från råfjortis till "helt vanlig" det tyder fan på stor mognad, anser iallafall jag själv.
Och varför har hon blivit så känd? Jo för att bruden VET vad som håller på med. Hon kan sin sak.
I början fick hon nog mest läsare just för att det var en stor fjortisblogg. Men hon förändrades & hon har lyckats hålla kvar dem läsarna på sin blogg.
Hon överraskade mig första gången jag läste hennes blogg. Man fick direkt känslan av att hon verkligen vet vad hon håller på med. Och just för att hon har förändrat sig så mycket.

Jag brukar inte vara den som tar upp andra bloggare såhär, men när jag läste kommentarerna på Paows blogg & såg hur jävla illa avundsjuka små människor behandlar henne så blev jag så förbannad att jag inte visste ut eller in!
Jag vet själv hur det känns när en vän sviker en & jag förstår hon dåligt Paow kanske mår just nu, & att han uppebarligen tar mycket illa vid sig av de kommentarerna.

Jag vill inte skapa något drama med detta, vill bara att folk ska fatta man man beter sig inte på ett sånt sätt.
Är man så avundsjuk får man fan se till att sluta läsa bloggen eller helt enkelt bara lära sig att leva med att det kommer alltid finnas de som är duktigare än vad man själv är på det man gör.

Jag ser Paow som en stor förebild som bloggare & jag hatar att se att vissa människor inte kan det bara för att deras svartsjuka står i vägen.
Låt dem som är bra på det de gör fortsätta med det utan att ni idioter behöver uttrycka eran svartsjuka.
Jag står stadigt på Paows sida i det här!

Det var allt vad jag ville ha sagt med det!

Nu ska jag ta mig något att äta.
Och ni som tänkte kommentera negativt, ta er inte tid ens, jag läser inte såna kommentarer som inte har någon grund att byggas på, skriva av osäkra små töntar! Just so you know :)


Kisses Bitches


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: