2010-10-08
 16:58:58

8 Oktober 2010...

Återigen dålig uppdatering!
Sorry sorry sorry.
Men igår failade jag med uppgiften jag hade iallafall. Men ska försöka ännu en gång jag ska komma med!
Resan hem till älskling gick som vanligt bra & det var inga problem med att gå med Precious på Centralen, inte så många som jag hade förväntat mig kollade på en, puuh :)
Idag har jag jobbat massa med olika bloggverktyg, allt för att komma längre med bloggen & bli mer framgångsrik.
Tog en promenad med hundarna för några timmar sen också, vi såg bock & get på bergen vid Sjöängen :).
Nu ska jag fortsätta jobba lite .
Älskling jobbar sent, 19.00 ikväll, så jag har gott om tid på mig att sitta vid hans data ;D

Just det, har fått meddelande från Acer, min data är påväg HEM :D:D den kommer antagligen på måndag eller tisdag stod det awii!
Och då kommer bloggen inte bli lika lidande längre. Då kommer blider, framförallt från älgjaktsveckan som startar på måndag då ska jag fota massa!
Sen kommer det mer mer bildinlägg & kanske förhoppningsvis videoinlägg också, om jag minns hur man bäddar in dem i ett inlägg, men det löser sig nog!
Så det finns en hel del att se fram emot i min blogg nu.
Och en sak är säkert, den är på väg mot högre höjder...
Från & med idag är det inte bara min blogg, utan mitt jobb...

Hare bäst tills vi hörs igen !


Kisses



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: