2010-10-06
 21:10:19

6 Oktober 2010...

Sorry för dålig uppdatering men idag har jag helt enkelt bara varit lazy!

Så, premiären av Bartenderskolan igår, vad tyckte ni nu då??
För mig levde programet helt upp till förväntningarna & mer därtill.
Blev bara ännu mer ivrig att åka iväg dit.
Sen blev man också så irriterad på dem deltagare som festade trots att Johannes inte hade rått dem till det, de som inte kom i tid eller de som inte försökte till 100%.
Det är min dröm jag ser där & jag hatar att se andra som bara kastar bort den, som bara verkar ta det som en jävla fucking semester & hittar på ursäkter som småbarn inte ens skulle ha fantasi att göra.

Hursom, Johannes som lärare är precis en sådan lärare jag behöver när jag ska lära mig något, lite mer som en militant officer typ;). Någon som verkligen kan pusha mig att få fram mer än mitt bästa.
Första dagen i skolan var också hela som jag hade trott att den skulle vara, hårt & mycket att lära sig på en gång. Dock var det kanske ännu lite hårdare än jag trott från första början, man börjar fundera på att skaffa sig lite mer förkunskaper om olika drinkar osv, så man ar ett försprång & kanske kan koncentrera sig på att glänsa istället för att bara prestera ett G på drinkproven.

Men som sagt grym serie & man vill genast åka ner & genomgå kursen med det samma!


Och nu om en timme är det ett nytt avsnitt av Kungarna av Tylösand, MISSA FÖR FAN INTE. Nemo säger att de nog  är det för honom bästa avsnittet i hela serien så som sagt missa inte!!

Imorgon har jag en stor grej jag ska göra, & hoppas på att greja!
Håll tummarna för mig!


Kisses and Godnight, sleep tight



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: