2010-10-05
 10:09:34

5 oktober 2010..

Sorry för dålig uppdatering, men min mamma lyckades skrämma upp mig rejält igår när jag kom fram till henne & pappa igår kväll.
Resan gick som vanligt bra.
MEN om jag hade vetat om de analkande terrorhotet mot Sverige & flera andra länder hade jag inte alls varit lika lugn.
Just nu vågar jag inte ens gå från Centralen ner till Plattan eller liknande ställen eftersom att det är där det kan hända något.
Och för att inte tala om när jag ska ta tuben på torsdag.
På stan behöver jag inte befinna mig, men för att komma hem, MÅSTE jag åka tunnelbana :(!!
Jag älskar att åka det annars smidigt bekvämt & går fort, men nu, nu är man livrädd.
En del kanske anser att detta låter överdrivet, men jag är faktiskt skiträdd för att något ska hända just när jag är där.!
Naturligtvis är man ju rädd för alla de som är där varje dag, på Centralen & på stan & så. Min bror som åker kommunalt varje dag exempelvis, vänner som tar sig till skolan med tuben osv..
Det är ju större risk för dem som är där oftare.
Men som sagt livrädd för att gå ner underground är jag nu iallafall, sen kan folk säga vad dem vill men jag kommer springa ut från tunnelbanan på torsdag & upp till bussen. Och jag kommer vara skit skakis om jag måste stå & vänta innan Mörbyn kommer.:(

Någon mer som känner som jag!? Som bor i Sthlm & åker kommunalt varje dag, pendel eller tub?

Nu ska jag gå på en annan jävla lektion & fortsätta vara nervös inför torsdag hehe.

Hoppas alla får en jättebra terrorfri dag!
(Inte skämt åsido faktiskt)

Kisses Bitches


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: