2010-10-05
 20:07:54

5 oktober 2010...

Kom hem för flera timmar sen men tog en tur med bilen efter jag hade ätit, åt fan ytterst lite idag, ingenting alls i skolan & inte mycket hemma heller!
Nu har jag precis kommit ut ur en låååång vaarm dusch & nu ska jag sitta här framför datan i 2 timmars tid tills det att Premiären av Bartenderskolan börjar :D. Kan knappt bärga mig!

Ska bli så kul & intressant att se vad som väntar mig till hösten 2011 om det inte blir lite tidigare, sen kan det ju också bli så att jag blir kvar hemma i Sverige & går kursen i Sthlm istället, det får vi se. Det skulle inte funka alls för mig att lämna älsklingen här i Sverige i 4 veckors tid & eftersom jag är utomlands så kan man ju knappt prata i telefon heller, typ sådär en 1 timme/vecka kanske, det skulle jag aldrig klara, inte heller vara ifrån honom så länge.
Allra allra häst vill jag ju ha med mig honom, hans kusin Jonas & ett gäng vänner, det skulle ju vara det ultimata. Men som sagt vi får se.

Men bartender blir det iaf. Det har varit en dröm att få jobba som i snart 1års tid, det är något som känns realistisk & det är en utbildning JAG kan komma in på eftersom det inte alls handlar om gymnasiebetyg eller liknande. Det är en sån typ av utbildning/skola som JAG behöver helt enkelt!
Så EBS blir det till hösten eller tidigare, i eller utanför Sveriges gränser - det får tiden utvisa!


Kisses Bitches


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: