2010-10-03
 11:53:54

3 oktober 2010...

Godmorgon alla!

Idag har jag EXTREM BLOGGTORKA!!! Alltså mer än igår.

Så detta blir nog ända inlägget idag.

Men idag ska jag iaf baka muffins har jag bestämt mig för. Så blir älskling överraskad sen när han kommer hem från jobbet:D.

Men nu först ska jag äta frukost & se kvalfinalen av Idol för den fuckade sig igår när jag skulle se den.
PÅ tal om Idol förresten, så måste jag bara säga att det suger något så fruktansvärt att Geir kom med :@ !! Hallå för fan han är liksom nästan 50 år han platsar inte där! Han har inget inom Idol-branschen att göra ens!!! Och den andra som kom med, Linnéa, tycker jag var värdelös också! Skit låt & man hörde inte ens vad hon sjöng. Så vad fan har hänt med svenska folket!? Hur fan tänker ni när ni röstar!?!?

Nej nu känner jag mig alldeles för negativ här!
Nu ska jag äta frukost som sagt!


Kisses Bitches


///BellaVictoria


Haval B Aziz
PUBLICERAT: 2010-10-03, 14:16:19 | URL: http://havii.blogg.se/

Tja!, cool blogg du har :)..hade bäst



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: