2010-10-27
 15:14:18

27 Oktober 2010

Hej, jag vet att min uppdatering under dagen har varit sämst!
Skyller på att jag varit på resande fot hela dagen. Eftersom att det inte blev något alls på Ökna denna vecka så jag är ledig så åkte jag ju såklart med hem igen med älskling.
Startade strax före 11 i förmiddags & har nu varit hemma ca 2 timmar.
Och snön ligger kvar här uppe:(.

Nu sitter jag fullt upptagen med spelningslistorna för W MediaPlayer, laddade ju ner en massa skivor med House,Dance som jag håller på att lyssna igenom & lägga in i olika listor nu.
Och det tar tid eftersom det är över 100 låtar att lyssna på & sedan bestämma vilken lista dem ska till.

Här är skivorna jag tog ner:









Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: