2010-10-20
 11:02:59

20 Oktober 2010

Ny skoldag, dock en kort en. Har slutat för idag redan nu, & det är inte ens lunch än, perfekt :).
Ska ju inte vara med & delta i orienteringen som är på eftermiddagen, vi har nämligen aktivitetsdag idag under hela eftermiddagen, & jag hatar orientering & kartor, kompasser & grejer! Jag kommer aldrig någonsin i mitt liv behöva kunna orientera, karta & kompass kan jag använda mig av när det gäller jaktliga sammanhang & det är det enda som är relevant för mig, så jag tänker inte slösa tid på att springa omkring i en skog & leta som en galning efter kontroller, ska fixa med historian hemma istället. Åker från Ökna vid 2 halv 3 typ :).

Hade nyss prov på islam. Det fanns två prov att välja mellan, & jag valde såklart det för VG & MVG.
Det gick skitbra för mig hursomhelst.
Nu sitter jag i studion med historiakursen, ska läsa ikapp så jag är väl insatt tills nästa vecka.
Ska även börja med min fördjupning inom historian med lite senare idag.
Vad jag har valt får ni se lite senare...

Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: