2010-10-20
 16:52:27

20 Oktober 2010

Hejhej!
Nu sitter jag hemma, kom hem för snart en timme sen.
Sitter & skriver med älskling på sms just nu.
Är hungring som ett jävla djur också, men mamma håller på att fixa käk - det blir grillkorv & potatismos, en av mina favoriter faktiskt.

Just det måste berätta det här bara, så otroligt gulligt:
Jag satt framför ett ungt par som hade en liten kille på 5år .
Pappan satt & skojade med sin killpolare om tjejer, & så frågade han om sonen om inte han också ville han en blond flicka att pussas & kramas med
Och den lilla killen svarar då "Jooo, det skulle jag behöva"
hahaha, han lät så himla sööt!
Han sa flera saker till sin pappa som också var supergulliga & roliga med.
Så att snacka om att det började värka lite i mig efter att också ha en sån där liten söting som han :D


Ja tack!! <3



Sweet Dreams lär jag ha inatt iallafall :D.


Nu ska jag äta !

Hörs sen!


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: