2010-10-19
 18:49:23

19 Oktober 2010, kväll

Gud vad det var skönt att komma hem idag :).
Skoldagen gick som vanligt fortare än vad man tror när man sitter där på första morgonlektionen eller på sista lektionen för dagen & det bara är den där sista förrädiska timmen kvar innan man får åka hem.
Idag fick vi dock slippa den sista, av någon anledning, antagligen för att Mattias var för lat för att ha någon lektion alls, men jag klagar inte, för det var naturkunskapen, som ni läsare vet att jag H.A.T.A.R mer än någon annan lektion. Tycker att naturhänsyn i skogsbruket med Göran också är skittråkig men allra värst är nog ändå naturkunskapen, BLÄÄÄ!

Däremot nästa vecka så ska vi ju ha individuella valen hela veckan, & jag fick reda på av min samhälls, religions & nu också min historialärare, Blaise att historiagruppen ska åka på 2 studiebesök nästa vecka.
Onsdag: Sthlm, Vasamuseét :D
Torsdag: Nkpg, se på utgrävningarna som görs där & sen var det något med Nyköpings ån vi skulle titta på också.




Och historiagruppen består av några av killarna från JV2, bla Hampus H, Tobbe & Oskar, så det gjorde det hela ännu bättre, det är nämligen riktiga sköningar de där grabbarna :) Gillar dem skarpt!

Nu är min nedräkning för Bartenderskolan nere på 3,5 timmar, bara :D
Så snart börjar det ^^.


Kisses



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: