2010-10-01
 16:10:10

1 Oktober 2010

Hejhej!
Jag har bloggtroka just idag, vet ej varför men ska försöka blogga lite iaf.
Tänkte börja med gårdagens shopping & tro mig nu det är händer bara mig once in a life time!!:
Jag var framme i Sthlm vid 17.14 & gick då direkt upp på stan.
Var inne på 2 st Vero Moda, det i Gallerian & det på Drottningatan. Flera H&M, 2 Cubus, ZARA, Denim for Girls, & Gina Tricot vid Plattan.
Resultatet blev: INGET FUCKING TING!
Och det är det här jag menar med Once in a lifetime.
Jag är en av de som ALLTID lyckas komma ut med en minst shoppingpåse ur varje butik.
Jag menar inte ens på något av H&M:en hittade jag något & då har ändå 2010s höstkollektion kommit ut i butikerna ganska nyligen.
Men icke, inte ens på favvobutiken Vero Moda :(.
Så urless på detta & sur som bara den gick jag till Centralen & mot tuben & åkte hem istället.

Älskling hade styckat älg hela dagen så han & Johnny hade med sig MASSA älgkött hem.
Att bero på det, vi fick tilldelningen igår för årets älgjakt: Fritt på kalv. Inget vuxet djur, konstigt för det brukar vi alltid ha. Men men..

Sitter på älsklings data nu så ska se om jag kan hitta någon trevlig bild här ;)



Hittade en på Isa som liten valp :D<3



Och så en på älskade också :D<33333


Bloggar igen senare eftersom jag ska grilla för första gången ikväll för Jimmy slutar 7 så kanske det kan vara intressant att se hur det kommer att gå xD


Kisses Bitches


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: