2010-11-07
 22:20:01

Vampires

Jag har funderat på en sak, speciellt sen jag såg plåtningen på Top Model..
Är inte vampyrer egentligen jävligt sexiga varelser??
Jag menar dispit the fact att de faktiskt dricker levande människors blod, dödar dem osv, men jag tror att det är vääldigt få gånger jag sett en ful vampyr på filmerna man ser om dem.
Kolla till exempel bara på Brad Pitt i Interview with the Vampire, inte helt dum där alltså!
Nej som sagt jag tror att de är enstaka få gånger jag sett en ful ful vampyr.
Jag tror det är sättet de rör sig på, sättet de talar till en på, sättet de (antagligen, från vad jag har förstått) har sex på, sättet att klä sig på, & att de är förbjudna dvs i filmerna ses de som mycket onda varelser som är farliga (visst de vill döda en, det är inte direkt riskfritt att umgås med en på så sätt, men ni fattar vad jag menar)
Mycket av det gör att jag tycker att de tillhör ett av de mest sexiga väsen vi känner till. Kalla mig freak men jag tycker fan det alltså!
Sen är det inte så att jag nu sitter & bloggar om att jag faktiskt sitter & tror på att de existerar/existerat.
Det finns de som får en kick av att dricka sina offers blod det är jag säker på, sjuka människor finns det ju gott om. Men en helt odödlig ras, som ej tål solljuset, bara kan livnära sig på blod, & endast kan dödas på ett fåtal sätt? Nej kära läsare det är inte något jag tror på. Åtminstone inte fram tills den dag om man själv skulle råka ut för en sån där.
Dock skulle jag då inte klaga, ser bra ut i livet så skulle nog bli 10 dubbelt så snygg & sexig som nu!
Då skulle jag bita & omvandla min Jimmy, sen skulle vi leva tillsammans i all evighet, vi skulle aldra dö bort från varann!
(Fan jag börjar låta som min bror med hans tunga filosofiska tankar & ideal om livet & allt levande!)





 (Babe skulle gilla den!)



Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: