2010-11-07
 18:41:48

Top Model 14

Har käkat & tagit en längre dusch också:).

Nu sitter jag & tittar på Top Model 14. Jag har följt Top Model ända sen första början, minns fortfarande att första vinnaren när programet startade hette Adrianne & hon var en av mina favoriter då, tillsammans ded Kessie.
I dagens plåtning ska modellaspiranterna agera vampyrer, i ett badkar fullt med rödvätska som ska föreställa blod & de får kontaktlinser som gör att ögonen blir vita, men själva blir de helt blinda, alltså ni borde se programet, såå jävla cool plåtning, skulle verkligen vilja göra en sådan själv någon gång, även om jag inte är modell.

 Jessica

 Alexandra

 Raina


Bästa bilden enligt mig & The Judges, Alasia.





Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: