2010-11-22
 17:06:23

Things I do not like

Satt & tittade lite på Kenza & Tyra Show, de avsnitt jag missat, då jag kom på att jag kanske borde kolla mina konton, hur mycket pengar jag har kvar av studiebidraget, jag ska ju köpa tåg biljetter osv senare ikväll. (Ja jag bestämde mig för att åka ikväll, dels för att älskling & även jag slipper en tidig morgon + att jag är 100% garanterad att komma på mötet imorgon!)

Jag vill inte gå in mer ingående om mina konton eller så, men jag kan säga att jag fick mig en REJÄL JÄVLA ÖVERRASKNING när jag tittade på en översikt för ett av kontona.
Naturligtvis var det en MYYCKET positiv sådan.
MEN
Jag har fått höra att det finns en del konton som man som målman kan "låsa" så att de är oanvändbara tills den dag man blir myndig. Det har jag varit i snart 1års tid.
Min bror fick detta den dagen han fyllde 18, för många år sedan.
Dock var det som så att man tydligen kan låsa dessa konton vidare, vissa upp tills 20år ålder.
Naturligvis finns det ju både för & nackdelar. Man har säkert pengar när man väl behöver det.
Jag såg naturligvis även nackdelar som orättvis behandling, "om alla andra får sitt vid 18 why not me liksom`?"

Jag säger inte vad för slags typ av konto eller om det är just detta ovanstående som är fallet.
MEN
Jag HATAR när folk ljuger en rakt upp i ansiktet, det är något a det värsta du kan göra emot mig, att vara falsk.
Ännu värre är det när ens närmsta gör detta!!!
Just nu känner jag mig inte ens arg, jag känner mig bara förvirrad??
Att ljuga om en sån sak, jag menar, fattar ni inte att jag skulle ha upptäckt det för eller senare nu när jag har lyckats lära mig detta, med er fucking hjälp också, hur dum får man bli???

Känns tomt inom en just nu!
Jag är inte känslig alls så, jag kan av vissa ses som är riktig robot när det gäller att bli berörd av saker & ting & det är jag. Naturligtvis inte inför Jimmy eller så. Men jag är en sån som inte blir berörd av vad andra säger eller anser varken om mig eller om andra.
Jag har ett självförtroende & en självkänsla som inte är av denna värld, därav min nonchalans & fullständiga "Varför ska JAG bry mig om vad du tycker!?"
Jag hade tänkt skriva mer om detta i ett annat inlägg så vidare till detta inlägg ist.

Som sagt, men när någon så nära som det bara går att stå (förutom Jimmy, han står mig allra närmast)
ljuger om en, alltså en sån idiotisk sak, så finner man bara inga ord!
Fan också är det enda just nu.
Man kan, JAG kan bara lita på 1 i min omgivning/mitt liv: Min Jimmy.
Missförstå mig inte jag litar även på, Kimba, Bea & Madde & Vero framförallt! Eftersom det är henne jag allra mest umgås med & pratar om allt med. Hon  är den som alltid har fått veta något allra först av mig när det varit något. Och hon är den som höll käft om den.
Men tro inte att jag inte älskar någon av mina vänner mer än någon annan så är definitivt inte fallet.
Jag vet vilka jag kan lita på.
Jag vet också vilka jag inte kan & vilka jag inte borde lita på.

Så gör aldrig misstaget & tro att ni kan lura mig. För sanningen når alltid fram. I alla lägen oavsett vad det gäller! Tänkt på det hörni ;)


Hörs på tåget om det inte är för fullsatt !


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: