2010-11-12
 18:46:04

Tåget

Nu sitter jag på tåget & lyssnar på Lady GaGa på väg mot Stockholm!
Ska springa iväg till blomsteraffären på Centralen lite snabbt när jag kommer fram & köpa en ros till älskling som "Välkommen hem" sak :).
Sen får jag nog sitta & vänta på Centralen ett tag innan jag beger mig vidare mot Norrtälje med tuben & sen bussen från KTH.

Så min fredagkväll blir fylld av resande, blir inget ´Lobby denna helg, ska bara vara hemma med älskling nu när han äntligen kommit hem!!!
Blir nog antagligen inget mer bloggande ikväll, kommer bara att vilja umgås med Jimmy när vi kommer fram sen & det kommer att bli sent & framförallt Jimmy kommer att vara trött kan jag tänka mig! Men vi får se ..

Hur ser er kväll ut`?







Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: