2010-11-10
 23:46:21

Remember Me - slutet

Har sett klar Remember Me nu..
Och jag måste bara skriva om slutet..
Tänker inte skriva hur den slutade, men alltså av att de det som händer, jag lovar er det blev TOMT i mitt huvud. Jag bara satt & sa "Nej nej nej nej, varför varför, det kan inte vara så, det får bara inte vara så"
Till en början när skoltavlan visar 11 spptember 2001 fattade jag först inte, men sen när man väl får se, ja jag tänker inte säga mer för man ska verkligen se den här filmen.
Hade jag inte sett klart den hade jag aldrig rekommenderat den, för det är som många säger om den, den är fruktansvärt seg i början.
Men alltså ett slut som den filmen har, inte ens när jag såg Titanic blev jag så tom inuti. Allt man tänker är verkligen bara "NEJ"
Så jag måste säga att förutom Titanic, Armageddon Hachicko,, & även The Mist som också har ett sånt där "Nej varför, varför just nu" - slut så Remember Me kommer fan i delad 1a plats med Titanic!
Kan inte komma på någon film som har lika tragiska, ledsamma, hemska slut, inte såhär på direkten iaf!
 S E   D E N !!!!
Och orka se hela, det är värt det, det är en såå fin film om man tänker på budskapet, han får träffa sin bror till slut, tänker inte säga mer nu!


Kisses


///BellaVictoria


 



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: