2010-11-06
 18:41:55

Middagen

Det blev dags att gå & äta middag mycket tidigare än jag trodde!

Jag hade ju som sagt längtat till middagen för jag inte hade ätit något annat idag.
Jag åt biff med bakpotatis & vitlöksörtsmör till det. Älskar den rätten i vanliga fall...
MEN, & nu kan alla som inte tycker om folk som klagar sluta läsa, mitt kött var i princip rått, man kunde fan höra hur det muuhade åt mig! Jag H.A.T.A.R kött som inte är färdig, det smakar blod i min mun & är allmänt vidrigt!!
Och naturligtvis så skulle jag ju råka ut för att få det JUST idag också!! Perfect!!
Lämnade båda köttbitarna nästan orörda, kunde skära bort ca 4 bitar som jag lyckades få ner, men resten lämnade jag för att visa mitt missnöje! Jag hade ju för fan påminnt 700 gånger om att jag måste ha mitt kött "Very welldone" or else I can´t eat it.
Så nu är jag irriterad & inte så mätt som jag hoppats vara vid den här tiden!!!


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: